Turistička zajednica Šibensko-kninske županije i agencija S.T.A.R. Digital osvojili su prestižnu European Excellence Award nagradu u kategoriji najbolje marketinške kampanje s područja jugoistočne Europe, u snažnoj konkurenciji finalista Eurobank Bugarska/BBDO, ING Rumunjska/Zenith, Telenor Bugarska/Intelday i Erste Bank Srbija.
Kampanja „Take a walk with us” promovira prirodne i kulturne ljepote destinacije konceptom „šetnje“ u kojoj posjetitelj upoznaje sva njezina bogatstva kroz video i „storytelling“ formate. Ova godina bila je iznimno izazovna, posebno u turizmu pa je uz brzu reakciju trebalo drugačije osmisliti i prilagoditi komunikaciju kako bi potaknuli turiste na brzu odluku i posjet destinaciji u ovo doba globalne krize, poručuju iz S.T.A.R. Digitala.
Foto: Toma Kezić
EUROPEAN EXCELLENCE AWARD KAMPANJI KOJA JE ODGOVORILA ZAHTJEVU TRŽIŠTA
Kampanja je fokusirana na privatnost, netaknutu prirodu i sigurno okruženje, a realizacija kreativnog dijela sugerirala je personalizirani pogled posjetitelja prema odabranim lokacijama u destinaciji. Upravo privatnost, netaknuta priroda i sigurno okruženje nikad nisu bili važniji. Nagrađena s European Excellence Award ovogodišnja kampanja Turističke zajednice Šibensko-kninske županije odgovor je na nove zahtjeve tržišta u industriji putovanja te je kao takva privukla pozornost struke, ali i ciljane publike.
Autor foto i video materijala je Toma Kezić, kreativnu strategiju i koncept kao i realizaciju kampanje potpisuje agencija S.T.A.R. Digital. Kao nositelj projekta Turistička zajednica Šibensko-kninske županije, uz podršku Hrvatske turističke zajednice, okupila je ključne dionike u destinaciji – Turističke urede grada Šibenika i Vodica, Nacionalne parkove Krka i Kornati te Tvrđavu Kulture Šibenik i Javnu ustanovu Priroda Šibensko-kninske županije. Inače kampanja je realizirana na tržištima Austrije, Njemačke, Slovenije, Poljske i Češke.
Naslovna fotografija: Toma Kezić