Top destinacija Hrvatske Novalja kreće s integralnim upravljanjem kvalitetom u destinaciji

Novalja je jedna od najpopularnijih hrvatskih destinacija koja je poznata u cijelom svijetu. Novalju, osim po vrhunskim svjetskim festivalima, turisti vežu uz priču o odličnim plažama i sve većom ponudom izvrsnog hotelskog smještaja. Prošlog ljeta istražili smo sedam najboljih plaža o čemu smo pisali OVDJE.

Malo je mjesta na Jadranu koja se kao Novalja mogu pohvaliti prekrasnim prirodnim plažama u svojoj najbližoj okolici. Krenete li iz Novalje na sjever ili jug, na istok ili zapad, doći ćete na jednu od tih jedinstveno lijepih plaža koje će vam pružiti potpuni užitak. Udaljene su od Novalje od 1 do 3 km tvoreći oko nje svojevrsni prsten. Provjereni popis plaža potražite na LINKU. Ako ste u potrazi za hotelskim smještajem istražili smo gdje odsjeda ekipa sa Zrća, ali i obitelji i poslovnjaci o čemu smo pisali OVDJE. Novalja ima i jedan od najvećih i najpopularnijih kampova u Europi kamp Straško, a nadomak Novalje pronaći ćete i nadaleko poznate Lunjske maslinike. Ako niste znali upravo čaj od sušenog lista ovih tisućljetnih samoniklih maslina jedan je od najboljih pripravaka za detoksikaciju. Posebnost Lunjskih maslinika leži u činjenici da se ovdje nalazi najveći broj tisućljetnih samoniklih stabala masline lociranih na jednom mjestu. Naime, u parku se nalazi preko osamdeset tisuća stabala, a najstarija maslina u parku starija je od 1600 godina, što je svrstava među tri najstarije masline na svijetu, zajedno sa stablima masline iz Grčke i Izraela.

Članak se nastavlja ispod oglasa

Unazad nekoliko godina sve popularniji su atraktivni outdoor programi zbog kojih Novalja osim priznatog statusa svjetske party destinacije, postaje vrlo atraktivna destinacija za aktivni odmor i to tijekom cijele godine.

Kako je Novalja destinacija koja drži do kvalitete dokazuje sve nabrojano, a jamstvo kako će kvaliteta ostati u fokusu Novalje je i činjenica kako je Turistička zajednica Grada Novalje potpisala ugovor o suradnji sa Feel IQM d.o.o, a projektom IQM Destination želi se uspostaviti mjerljiv i učinkovit sustav integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji. Koncept IQM Destination u listopadu 2020. godine prihvaćen je kao jedan od najboljih primjera u praksi od UNWTO-a, čime je Feel IQM primljen kao affiliate member, odnosno pridruženi član UNWTO-a, a projekt je prezentiran na 42. plenarnoj sjednici UNWTO-a, koja se 5. i 6. studenog 2020. održala u Madridu.

IQM Destination koncept se temelji na održivom razvoju i odgovornom turizmu, postavljanju standarda kvalitete i praćenje rezultata, koordinacije i razvijanje novih turističkih proizvoda, stvaranju nove ekonomske vrijednosti. Cilj je kvalitativno gospodarski jačati cijelu zajednicu u segmentu turizma, osnažiti zajedničku suradnju, sinergiju u destinaciji, komunikaciju i poticaj na izvrsnost.

– Na početku suradnje pozivamo sve dionike u turizmu Grada Novalje da nam se uključe u projekt. Istovremeno započinjemo mjerenje zadovoljstva stanovnika Novalje trenutnim razvojem turizma i načinom života u našoj turističkoj destinaciji, u cilju kasnijeg mjerenja kvalitativnog pomaka, poručuju iz Turističke zajednice grada Novalje.

TZG Novalja i Feel IQM osnažit će komunikaciju turističkih dionika

Za sve prijavljene dionike u projektu Feel IQM provodi se početno mjerenje kvalitete i marketing aktivnosti partnera u turizmu, mjerenja online reputacije, te se predlaže destinacijska knjiga standarda IQM Destination NOVALJA. Temelj knjige standarda je kvaliteta usluge i proizvoda, integrirano funkcioniranje sinergije u destinaciji, povezivanje s lokalnim proizvođačima i implementacija minimalno 25% lokalnih proizvoda u turističku ponudu, te implementacija svih segmenata turističkih proizvoda u promociju svakog od dionika projekta.

Postavljanje ciljeva, implementacije, revidiranja, kontrole i ocjenjivanje uspješnosti postavljenih zadaća i provedbenih aktivnosti, IQM sustav provoditi će na području grada Novalje na vremensko razdoblje od minimalno 3 godine. Cilj Zajednice je jače povezati i osnažiti zajedničku komunikaciju turističkih dionika naše destinacije, uzimajući u obzir trenutne i buduće gospodarske prilike te društveno-kulturne aspekte i klimatske promjene u razvoju turizma s ciljem dugoročne održivosti, naglasila je direktorica Turističke zajednice Grada Novalje, Marina Šćiran Rizner.

Partneri u provođenju IQM Destination su: Turistička zajednica Grada Novalje – nositelj projekta, Grad Novalja, privatni i javni sektor: hotelijeri, kampovi, privatni smještaj, restorani, lokalni proizvođači, turističke agencije, suvenirnice, trgovine, komunalna društva u destinaciji, odgojno-obrazovne ustanove, udruge, sportski klubovi, zadruge i slično.

Uključuju se i potencijalno novi subjekti, koji su zainteresirani uključiti se u turističke aktivnosti, te svojim doprinosom pridonijeti obogaćenju turističke ponude. Svakako su dobrodošli na sve grupne radionice, prema preporuci koordinatora IQM Destination.

Aktivnosti koje će se provoditi u narednom razdoblju su sljedeće: Analiza mjerenja zadovoljstva stanovnika turizmom u destinaciji – odgovorni turizam, Analiza početno mjerenje upravljanja kvalitetom kod svakog prijavljenog dionika u projektu, Feel IQM priprema potpuno individualizirane marketing i poslovne analize za 50 dionika koji žele primijeniti individualiziranu analizu u svom poslovanju. Analiza se dostavlja mailom svakom dioniku u projektu.

IQM Destination posjećuje do 50 dionika od strane TZG Novalje

Organiziraju se auditi s individualnim savjetovanjem u trajanju jednog sata, te prezentacijom marketing analize. Implementacija standarda IQM Destination – praćenje, usmjeravanje, konzultacije IQM Destination tima o načinima implementacije, te jednom godišnje mjerenje učinkovitosti. IQM Destination voditelj sa IQM Destination koordinatorom i cijelim koordinacijskim timom dogovara teme koje se održavaju jednom mjesečno kroz deset mjeseci. Tijekom implementacije projekta IQM Destination postavljaju se mjerenja učinkovitosti projekta, prema prijedlogu IQM Destination tima i prihvaćanju naručitelja. IQM Destination tim predlaže mjerljive pokazatelje uspješnosti projekta svake godine.

Članak se nastavlja ispod oglasa

Primjeri prijedloga tema: Profitabilno brendiranje, Lokalni proizvođači – koordinacija s prezentacijom načina umrežavanja, Ugostiteljski objekti – koordinacija sa prezentacijom načina umrežavanja, Atrakcije u destinaciji, kulturne ustanove – koordinacija, Hotelijeri, kampovi, hosteli – koordinacije, Financijsko planiranje i upravljanje cijenama, Digitalni marketing.

Svaki dionik imat će priliku sudjelovanja u projektu Destination Loyalty Programa, u cilju bržeg umrežavanja, sinergije, vidljivosti i implementacije IQM Destination programa u praksu. POVEZNICA.

Uz sve strateške prednosti koje su ove godine odigrale ključnu ulogu u kreiranju turističke ponude destinacije Novalje poput tradicionalne povezanosti susjednih emitivnih tržišta ali i kvalitete ponuđene svakom gostu sukladno njegovim željama i očekivanjima, zahtjeva od nas još bolju sinergiju i pripremu za nadolazeću turističku sezonu, ali i dugoročno uspostavljanje ravnoteže svih navedenih dimenzija, na kraju je rekla direktorica Šćiran Rizner.

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

NAJČITANIJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.

Autor

Kategorije