Kampanja Hrvatske turističke zajednice “Croatia Full of New Beginnings”, koja se do sredine veljače provodila na društvenim mrežama ostvarila je više od 30 milijuna impresija. Radi se o kampanji koja se provela na 15 inozemnih tržišta s ciljem zadržavanja vidljivosti i prisutnosti Hrvatske kao turističke destinacije, postigla je svega u mjesec dana odlične promotivne rezultate, poručuju iz Hrvatske turističke zajednice. Pri tome napominju kako se ukupan broj interakcija korisnika s oglasima popeo na više od 2 milijuna.
Kampanja, koja se do sredine veljače provodila na društvenim mrežama ostvarila je više od 30 milijuna impresija.je provedena na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok i to na tržištima Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Italije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Nizozemske, Francuske, Slovenije, Švedske, Norveške, Belgije i Švicarske.
Rezultati kampanje na društvenim mrežama, prema mišljenju direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničić, potvrđuju kako su brojni pratitelji itekako željni novih putovanja i dolaska u Hrvatsku. S tim ciljem na devet tržišta uskoro kreće provedba zasebne promotivne kampanje “Safe stay in Croatia”, dok će se glavne pozivne kampanje provoditi tijekom proljeća ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.
Veliko zanimanje unutar kampanje “Croatia Full of New Beginnings” pobudile su objave o parkovima prirode Papuk, Kopački rit, Medvednica i Žumberak, ali i objave o hrvatskim dvorcima, kurijama i ljetnikovcima. Posebnu pažnju i reakcije izazvale su i objave o vinskim cestama te hrvatskoj gastronomskoj ponudi, kao i prijedlog otkrivanja bogate ponude Slavonije i Baranje.
Dvorac Odescalchi
Foto: Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije
Upravo je promocija Hrvatske kroz manje poznata odredišta i lokalitete bio jedan od ciljeva kampanje u sklopu koje su se putem atraktivnih fotografija komunicirane kratke i zanimljive priče, odnosno prijedlozi kako provesti odmor u Hrvatskoj s naglaskom na proizvode poput eno-gastronomije, prirodnih ljepota, kulture, aktivnog odmora i drugih, napominju iz Hrvatske turističke zajednice.
Naslovna fotografija: Park šuma Jankovac/ Park prirode Papuk