Kampanja “Croatia Full of New Beginnings” privukla veliko zanimanje na inozemnim tržištima

Kampanja Hrvatske turističke zajednice “Croatia Full of New Beginnings”, koja se do sredine veljače provodila na društvenim mrežama ostvarila je više od 30 milijuna impresija. Radi se o kampanji koja se provela na 15 inozemnih tržišta s ciljem zadržavanja vidljivosti i prisutnosti Hrvatske kao turističke destinacije, postigla je svega u mjesec dana odlične promotivne rezultate, poručuju iz Hrvatske turističke zajednice. Pri tome napominju kako se ukupan broj interakcija korisnika s oglasima popeo na više od 2 milijuna.

Kampanja, koja se do sredine veljače provodila na društvenim mrežama ostvarila je više od 30 milijuna impresija.je provedena na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok i to na tržištima Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Italije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Nizozemske, Francuske, Slovenije, Švedske, Norveške, Belgije i Švicarske.

Rezultati kampanje na društvenim mrežama, prema mišljenju direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničić, potvrđuju kako su brojni pratitelji itekako željni novih putovanja i dolaska u Hrvatsku. S tim ciljem na devet tržišta uskoro kreće provedba zasebne promotivne kampanje “Safe stay in Croatia”, dok će se glavne pozivne kampanje provoditi tijekom proljeća ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.

Veliko zanimanje unutar kampanje “Croatia Full of New Beginnings” pobudile su objave o parkovima prirode Papuk, Kopački rit, Medvednica i Žumberak, ali i objave o hrvatskim dvorcima, kurijama i ljetnikovcima. Posebnu pažnju i reakcije izazvale su i objave o vinskim cestama te hrvatskoj gastronomskoj ponudi, kao i prijedlog otkrivanja bogate ponude Slavonije i Baranje.

Upravo je promocija Hrvatske kroz manje poznata odredišta i lokalitete bio jedan od ciljeva kampanje u sklopu koje su se putem atraktivnih fotografija komunicirane kratke i zanimljive priče, odnosno prijedlozi kako provesti odmor u Hrvatskoj s naglaskom na proizvode poput eno-gastronomije, prirodnih ljepota, kulture, aktivnog odmora i drugih, napominju iz Hrvatske turističke zajednice.

Naslovna fotografija: Park šuma Jankovac/ Park prirode Papuk

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.