Istok Hrvatske – zanimljiva destinacija za zapadno tržište

Istok Hrvatske, odnosno Slavonija, Baranja i Srijem promovira se kao zanimljiva turistička destinacija za zapadno tržište. Trenutno se naime producira prva reportaža s njemačkom produkcijskom kućom i Pointers produkcijom o hrvatskoj turističkoj destinaciji.

Reportaža će se prema najavama prikazivati na minimalno šest televizijskih postaja diljem zapadnoeuropskog tržišta od siječnja sljedeće godine. Ovakav format reportaže primjenjuje se već godinama, uspješan diljem svijeta i privlači zaljubljenike putovanja prema novim, još neistraženim destinacijama.

Višemilijunska gledanost

Format u kojem se poznata medijska osoba iz prve ruke upoznaje s destinacijom već smo svi vidjeli. U ovom slučaju njemački glumac Oliver Hörner vodi gledatelje kroz reportažu o Slavoniji, Baranji i Srijemu kao izuzetno zanimljivoj destinaciji kontinentalne Hrvatske.

Ova reportaža, prema najavama, prikazivat će se i promovirati putem mnogobrojnih kanala postižući višemilijunsku gledanost. Tako će se istok Hrvatske promovirati na zapadno tržište između ostaloga putem satelita u cijeloj Europi i Sjevernoj Africi, na TV kanalima njemačkog govornog područja, ali i na Amazon Prime kanalu, te Samsung TV Plus. Procijenjena vrijednost emitiranja na gore navedenim TV-kanalima je gotovo 330.000 € medijskog prostora.

Emitiranje u siječnju 2021.

Projekt se ostvaruje zahvaljujući suradnji Upravnog odjela za turizam, kulturu i sport Osječko-baranjske županije, turističkih zajednica Baranje, Osijeka, Đakova, Donjeg Miholjca i Bilja, zatim gradova Đakovo, Donji Miholjac i Ilok, općina Erdut, Babina Greda i Cerna, te Parka prirode Kopački rit i Bizovačkih toplica.

Cilj je promovirati istok Hrvatske na zapadno tržište kako bi se nakon korona krize već kroz 2021. godinu postigao bolji rezultat u turističkom sektoru. Na taj način žele se potaknuti dolasci turista iz Njemačke, Austrije i Švicarske. Snimanjem destinacije u ovom trenutku omogućuje se emitiranje finalnog materijala već od siječnja 2021. godine. Time se osigurava raniji porast interesa zaljubljenika u putovanja za nedovoljno istražene dijelove Slavonije, Baranje i Srijema.

Istočna Hrvatska je ovime postala prva destinacija u Hrvatskoj koja je na ovaj način direktno pristupila tržištu njemačkog govornog područja, ali i šire. Suradnja brojnih aktera pokazala je zajedništvo i aktivnost u doba kada je to od iznimne važnosti za turistički sektor.

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.